Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej RODO), Administratorem Państwa danych osobowych jest: THALE Sp. z o. o. Sp. k. (dawniej NICZUK Sp. j.), Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn, dalej: Spółka.
Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Cupiał, z którym można się skontaktować poprzez
e-mail: iod@niczuk.pl lub korespondencyjnie na adres podany powyżej.
1. Dane osobowe przetwarzamy:
1.1. Kiedy korzystacie Państwo z formularza kontaktowego
Korzystając z formularzy na stronach https://zamocowania.niczuk.pl/page/381/siedziba-i-obsluga-klienta lub https://przenosniki.niczuk.pl/page/7/kontakt wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie wszelkich informacji w nim zawartych w celu odpowiedzi na Państwa pytania lub uwagi umieszczone w formularzu. Podanie tych danych jest dobrowolne, a wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z przetwarzaniem, którego Spółka dokonała przed jej wycofaniem. W tym zakresie dane osobowe przetwarzane będą do czasu nawiązania kontaktu z Państwem lub do czasu wycofania zgody.
1.2. Kiedy realizujemy złożone zamówienia
W przypadku zawierania z Państwem umów na wykonanie lub dostawę oferowanych przez nas produktów, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania i rozliczenia zawartej umowy, a także organizacji transportu towarów. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.
Dane dotyczące zawartej umowy i dane zgromadzone w celu jej rozliczenia przetwarzane będą przez okres wymagany przepisami prawa, co najmniej przez okres 5 lat liczonych od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym umowa została rozliczona. Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron umowy.
1.3. Kiedy obsługujemy zgłoszone reklamacje
W przypadku złożenia reklamacji dotyczącej naszych produktów lub usług, Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu jej rozpatrzenia. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.
Dane dotyczące zgłoszonej reklamacji będą przechowywane przez 1 rok od rozpatrzenia reklamacji. Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron.
1.4. Prowadząc monitoring wizyjny
Spółka prowadzi monitoring wizyjny należących do Spółki budynków i terenów w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i mienia. Monitoring prowadzony jest zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, a nagrania będą przechowywane nie dłużej niż 1 miesiąc od daty nagrania.
1.5. Organizując lub współorganizując szkolenia branżowe
W przypadku, gdy są Państwo uczestnikami szkoleń organizowanych przez Spółkę, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania i rozliczenia zawartej umowy. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.
Dane dotyczące zawartej umowy i dane zgromadzone w celu jej rozliczenia przetwarzane będą przez okres wymagany przepisami prawa co najmniej przez okres 5 lat liczonych od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym umowa została rozliczona. Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron umowy.
2. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych
Zgodę, udzieloną na przetwarzanie danych osobowych, możecie Państwo wycofać wysyłając
e-mail na adres: iod@niczuk.pl o treści:
“Wycofuję zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie adresu e-mail (proszę podać adres e-mail)” lub osobiście w siedzibie Spółki.
Wycofanie zgody może być złożone wyłącznie przez właściciela danych osobowych. Spółka zastrzega sobie prawo weryfikacji tożsamości osoby wycofującej zgodę w celu zapewnienia prawidłowej realizacji uprawnień.
3. Udostępnianie danych osobowych
Zgromadzone dane osobowe mogą być udostępniane:
-
dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom współpracującym w celu wykonywania czynności technicznych mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa tych systemów;
-
podmiotom świadczącym usługi pocztowe zgodnie z prawem pocztowym w celu prowadzenia korespondencji tradycyjnej;
-
bankom w przypadku konieczności dokonania rozliczeń;
-
podmiotom, z którymi Spółka współpracuje w celu organizacji szkoleń.
Wszelkie ujawnianie danych osobowych prowadzone jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wyłącznie w sytuacjach gdy jest to niezbędne w celu realizacji i rozliczania świadczonych usług z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych osobowych.
4. Prawa właścicieli danych osobowych
W związku z prowadzonym przetwarzaniem mają Państwo prawo żądania:
-
dostępu do swoich danych osobowych i ich poprawiania zgodnie z przepisami RODO,
-
ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
-
usunięcia swoich danych osobowych w przypadku danych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody.
Przysługuje Państwu także prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.