włącz dźwięk powiadomienia czatu
1. Do cen podanych w ofercie, należy doliczyć należny podatek od towarów i usług (VAT) według stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury.
2. Niniejsza oferta nie jest wiążąca w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego.
3. Firma THALE Sp. z o. o. Sp. k. posiada ubezpieczenie OC działalności gospodarczej na kwotę 1.000.000 EUR.
4. Cena nie zawiera kosztów wszelkich gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych (gwarancja zwrotu zaliczki, gwarancja należytego wykonania oraz gwarancja usunięcia wad i usterek).
5. Podane ceny oraz rabaty mają zastosowanie przy akceptacji oferty w całości. Jeśli Kupujący wybierze tylko jeden z elementów oferty, jego cena może ulec zmianie.
6. Oferta jest ważna przez 30 dni od daty jej wystawienia.
7. Ceny określone w walutach obcych przelicza się na złote polskie wg kursu sprzedaży NBP z dnia wystawienia dokumentu sprzedaży.
8. Poprzez złożenie zamówienia, Kupujący wyraża zgodę na włączenie OWS do umowy kupna/sprzedaży.
1. Termin realizacji oferty, ustalany jest każdorazowo po akceptacji oferty przez Kupującego.
2. O ile odrębne ustalenia nie stanowią inaczej, termin realizacji oferty rozpoczyna swój bieg od dnia (roboczego):
a) wpływu pisemnego potwierdzenia zamówienia - jeśli jego wartość nie przekracza 10.000 zł netto
b) wpływu zaliczki na konto firmy THALE Sp. z o. o. Sp. k. (dawniej NICZUK Sp. j.)
c) wpływu przedpłaty w wysokości 100% ustalonej ceny na konto firmy THALE Sp. z o. o. Sp. k. (dawniej NICZUK Sp. j.)- w przypadku nowych Klientów
3. Ustalony termin zamówienia, może się zmienić w przypadku:
a) opóźnienia w przekazaniu płatności należnych Sprzedającemu od Kupującego zaliczki/przedpłaty na konto firmy THALE Sp. z o. o. Sp. k. (dawniej NICZUK Sp. j.)
b) przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają Sprzedającemu prawidłową realizację umowy sprzedaży
c) innych przerw w realizacji zamówienia z tytułu działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrzne, niezależne od woli stron, których nie można było przewidzieć ani zapobiec mimo dochowania należytej staranności, w szczególności: klęski żywiołowe (np. powodzie, trzęsienia ziemi), działania wojenne, zamieszki, akty terroru, epidemie, strajki, przerwy w dostawie mediów, decyzje administracyjne lub inne zdarzenia o podobnym charakterze.
4. Kupujący zobowiązany jest do zapłaty należności z tytułu sprzedaży towaru w terminie wskazanym na fakturze.
5. Za dzień zapłaty uznaje się dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy, podanym na fakturze, albo dzień zapłaty gotówką.
6. W przypadku nieuregulowania płatności przez Kupującego w wyznaczonym terminie, Sprzedający jest uprawniony do naliczenia odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia, a także żądania przedpłaty na towary z przyjętych już do realizacji następnych zamówień.
7. Nieuregulowanie należności w terminie określonym na fakturze upoważnia Sprzedającego do przerwania dostaw towarów i wstrzymania realizacji już przyjętych zamówień. Sprzedający może uzależnić wykonanie nowego zamówienia złożonego przez Kupującego, który zalega z płatnościami lub opłaca faktury nieterminowo od wpłaty zaliczki na poczet nowego zamówienia.
8. Kupujący nie jest uprawniony do wstrzymania płatności, ani potrącania swych należności w stosunku do firmy THALE Sp. z o. o. Sp. k. (dawniej NICZUK Sp. j.). Przeniesienie wierzytelności przysługującej Kupującemu w stosunku do firmy THALE Sp. z o. o. Sp. k. (dawniej NICZUK Sp. j.). na inne podmioty, możliwe jest wyłącznie za uprzednią zgodą THALE Sp. z o. o. Sp. k. (dawniej NICZUK Sp. j.). udzieloną na piśmie pod rygorem nieważności. .
9. Wniesienie reklamacji nie zwalnia Kupującego z obowiązku dokonania płatności za towar w ustalonym terminie.
10. Warunki płatności:
a) oferta do wartości 10.000 zł netto - przedpłata 100%
b) oferta o wartości powyżej 10.000 zł netto- zaliczka 30% umówionej ceny brutto, pozostałe 70% umówionej ceny brutto po dostawie lub przed odbiorem
c) nowi Klienci firmy Niczuk wnosić będą przedpłatę w wysokości 100% umówionej ceny brutto niezależnie od wartości zamówienia
11. W przypadku opóźnień w płatnościach w zamówieniach, o których mowa w ust 10 pkt b , dla realizacji dzielonej na etapy, końcowy termin realizacji zamówienia zostanie przesunięty w stosunku minimum 1:1 do czasu opóźnienia płatności W przypadkach określonych w ust 10 pkt a i c brak zapłaty w terminie, powoduje anulowanie zamówienia.
12. Sprzedający zastrzega sobie prawo własności sprzedanego towaru, co ma taki skutek, iż Sprzedający jest właścicielem towaru do chwili pełnego zapłacenia należności za odebrany towar oraz innych należności wynikających z umowy sprzedaży bez względu na miejsce składowania lub zamontowania w obiektach Kupującego.
13. Z chwilą wszczęcia postępowania upadłościowego lub układowego w stosunku do Kupującego jest on zobowiązany oznaczyć towar w sposób wskazujący istnienie zastrzeżenia prawa własności na rzecz Sprzedającego. W przypadku zajęcia towaru stanowiącego własność Sprzedającego w toku postępowania egzekucyjnego skierowanego do majątku Kupującego, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować Sprzedającego o tym fakcie oraz współdziałać przy realizacji jego praw względem podmiotu dokonującego zajęcia towaru w ramach wszelkich dostępnych środków.
Kupujący na żądanie Sprzedającego jest zobowiązany przekazać niezwłocznie wszelkie informacje o tym gdzie są przechowywane towary objęte zastrzeżeniem własności.
1. Urządzenia firmy THALE Sp. z o. o. Sp. k. (dawniej NICZUK Sp. j.) produkowane są do transportu surowców sypkich i suchych. Producent nie gwarantuje poprawności ich pracy w w kontakcie z surowcami mokrymi/ lepkimi. Za produkty mokre uznaje się te, których wilgotność przekracza 15%.
2. Urządzenia firmy THALE Sp. z o. o. Sp. k. (dawniej NICZUK Sp. j.) posiadają europejski znak CE
3. Standard urządzeń: ocynk; wersje malowane za dopłatą.
4. Korpusy urządzeń wykonanie ze stali s235, łańcuch przenośnika wykonany ze stali s355.
5. Motoreduktory firmy Nord, elementy pneumatyki firmy Hafner. Producenci alternatywni za dopłatą.
6. Oferta nie zawiera elementów elektryki, sterowania, podłączeń, montażu.
7. Oferta nie zawiera rozwiązań dla stref Ex (Atex), chyba, że jej treść stwierdza inaczej.
8. Firma Niczuk udziela na swoje wyroby gwarancji:
a) dla przenośników łańcuchowych, podnośników kubełkowych, rozdzielaczy oraz zasuw, wynosi ona 24 miesiące
b) dla łańcucha transportowego płytkowego, będącego produktem firmy Niczuk, wynosi ona 60 miesięcy
c) dla pozostałych elementów udziela się gwarancji ich producenta (napędy, czujniki)
9. Gwarancja rozpoczyna swój bieg:
a) w przypadku sprzedaży urządzeń bez montażu: od momentu dostawy
b) w przypadku sprzedaży urządzeń z montażem: od momentu przekazania do użytkowania
10. Warunkiem uznania gwarancji dla urządzeń THALE Sp. z o. o. Sp. k. (dawniej NICZUK Sp. j.), jest ich składowanie, montaż i użytkowanie, zgodne z instrukcją obsługi, oraz dokumentacją techniczno ruchową. Przeróbki, modyfikacje urządzeń, stosowanie niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych oraz transportowanie surowców nie przewidzianych w deklaracji producenta (np. kamienie, sznurki, elementy metalowe), będą równoznaczne z wygaśnięciem gwarancji i koniecznością dokonania potencjalnych napraw na koszt Kupującego.
11. Gwarancją nie są objęte elementy zużywające się w trakcie normalnej eksploatacji urządzeń.
12. Wszelkie kwestie nie uregulowane w niniejszym dokumencie będą rozstrzygane w oparciu o Kodeks Cywilny.
1. W przypadku dostawy towaru do Klienta dostawę uważa się za wykonaną z chwilą jego dostarczenia do oznaczonego miejsca przeznaczenia.
2. W przypadku osobistego odbioru towaru przez Klienta – z momentem odbioru towaru z magazynu.
3. Klient zobowiązany jest do odbioru towaru oraz jego wyładunku natychmiast po jego dostarczeniu.
4. W przypadku wstrzymania przez Kupującego wysyłki przygotowanego do odbioru towaru z magazynu Sprzedającego (np. wskutek opóźnienia na budowie, braku miejsca w magazynie itp.), Sprzedający może obciążyć Kupującego kosztami magazynowania towarów, bez konieczności podpisywania z Kupującym odrębnego porozumienia. Obciążenie przez Dostawcę Kupującego kosztami magazynowania nie wyłącza pozostałych przysługujących Dostawcy uprawnień.
1. Kupujący jest zobowiązany do starannego zbadania towaru, w szczególności pod względem ilościowym i jakościowym (ilość, materiał, wymiary) bezpośrednio przy odbiorze oraz do ustalenia ewentualnych braków lub uszkodzeń przedmiotu umowy powstałych w trakcie transportu pod rygorem utraty uprawnień reklamacyjnych.
2. Stwierdzone przez Kupującego ewentualne braki w zamówionym towarze, niezgodności towaru z zamówieniem lub dokumentem WZ, jak również uszkodzenia mechaniczne towaru zostaną zgłoszone pisemnie na liście przewozowym lub na kopii dokumentu WZ, oraz dodatkowo w osobnym Protokole Szkody z Przewoźnikiem z pełnym opisem szkody, podpisanym zarówno przez kierowcę jak i Kupującego, pod rygorem utraty późniejszych roszczeń reklamacyjnych przysługujących Kupującemu. List przewozowy oraz dokument WZ nie zawierające żadnych uwag co do ilości i jakości zamówionego Towaru, stanowi dowód wykonania umowy zawartej na podstawie zamówienia bez zastrzeżeń ze strony Kupującego.
3. W przypadku towarów znajdujących się w opakowaniach nieprzezroczystych Kupujący zobowiązany jest do dokonania starannego ich zbadania oraz pisemnego odnotowania spostrzeżonych braków, niezgodności z dokumentem WZ lub uszkodzeń w ciągu maksymalnie 3 (trzech dni od odbioru, o ile towar nie opuściłmiejsca dostawy. W tym przypadku Kupujący musi udowodnić Przewoźnikowi, że wina leży po jego stronie.
4. Kupujący zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Sprzedającego o zaistniałych sytuacjach.
5. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady jakościowej lub ilościowej towaru, Kupujący zobowiązany jest do zabezpieczenia towaru w stanie nienaruszonym, w szczególności zobowiązany jest do zaniechania montowania wadliwego towaru do czasu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego pod rygorem utraty prawa do jakichkolwiek roszczeń wobec Sprzedającego.
1. Na potrzeby realizacji Umowy sprzedaży Strony jako niezależni administratorzy danych udostępniać będą sobie nawzajem dane osobowe osób reprezentujących Strony oraz swoich przedstawicieli, jak również innych osób w zależności od potrzeb wynikających z postanowień Umowy sprzedaży.
2. Strony zobowiązują się do poinformowania osób wymienionych w ust. 1 o konieczności przekazania ich danych na potrzeby realizacji Umowy sprzedaży, w tym o celu i zakresie przekazania danych zgodnie z przepisami RODO. Strona przekazująca dane ma również obowiązek przekazać osobom informację na temat przetwarzania ich danych przez Stronę otrzymującą dane w sytuacji otrzymania od niej takiej informacji.
3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Kupującego w związku z realizacją Umowy sprzedaży przez Sprzedawcę znajduje się w zakładce RODO i Polityka Prywatności.
Sprzedający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Chciałbyś nawiązać współpracę lub dowiedzieć się więcej na temat naszych przenośników, podnośników, rozdzielaczy i łańcuchów? Zadzwoń lub napisz do nas.